Suche

Wo soll gesucht werden?
Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Literaturnachweis - Detailanzeige

 
Autor/inn/enAnderson, Derek; Imdieke, Sandra; Standerford, N. Suzanne
TitelFeedback Please: Studying Self in the Online Classroom
Quelle4 (2011) 1, S.3-15 (13 Seiten)Infoseite zur Zeitschrift
PDF als Volltext kostenfreie Datei Verfügbarkeit 
Spracheenglisch
Dokumenttypgedruckt; online; Zeitschriftenaufsatz
ISSN1694-609X
SchlagwörterHigher Education; Teacher Educators; Online Courses; Conventional Instruction; Self Contained Classrooms; Proximity; Comparative Analysis; Teacher Attitudes; Feedback (Response); Student Evaluation of Teacher Performance; College Faculty; Self Concept; Teaching Methods
AbstractThis paper portrays a year-long self-study of three teacher educators who examined the extent to which online teaching is fundamentally different from teaching face-to-face. Using multiple data sources, including meeting notes, journals, syllabi, course materials, student work, and student evaluations, the authors found that student-to-instructor feedback in online courses presents unique challenges to teaching, particularly as related to instructor ego and desire of confirmation of efficacy. With some success, the authors employed new methods to address those challenges and improve their online teaching. (As Provided).
Erfasst vonERIC (Education Resources Information Center), Washington, DC
Update2017/4/10
Literaturbeschaffung und Bestandsnachweise in Bibliotheken prüfen
 

Standortunabhängige Dienste
Artikellieferdienst der deutschen Bibliotheken (subito):
Übernahme der Daten in das subito-Bestellformular

Tipps zum Auffinden elektronischer Volltexte im Video-Tutorial

Trefferlisten Einstellungen

Permalink als QR-Code

Permalink als QR-Code

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen (nur vorhanden, wenn Javascript eingeschaltet ist)

Teile diese Seite: